Huisupdate 2: Empty House Tour [video]

 In deze tweede huisupdate neem ik je mee op tour door mijn nu nog lege en niet gerenoveerde koophuis! Het huis is nu nog helemaal leeg en het enige wat ik heb gedaan is het behang van de muren verwijderen. Hoogtijd dus om het huis vast te leggen voordat alle veranderingen plaatsvinden. 




Ook dit keer heb ik een video opgenomen, net zoals in mijn eerste huisupdate, waarin ik een video maakte over de oplevering van mijn woning. Dit keer neem ik je mee op tour door mijn lege huis en vertel ik ook wat we allemaal gaan veranderen. Je kunt deze tweede video hieronder bekijken of klik hier als je hem liever via YouTube bekijkt!




Moest er veel veranderen aan jouw woning?

Reacties

  1. Super leuk om je huis van binnen eens te zien! Ik was al erg benieuwd door de vorige video. Lijkt me echt een hele fijne plek en ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Heel veel succes met het klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Klussen is altijd één grote chaos, dus logisch dat er allemaal behang op de grond ligt. Je gaat er vast iets moois van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel interessant om je huis eens te bekijken. Zo kan ik me het visueel voorstellen. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!