Huisupdate 1: Oplevering van het huis [video]

 In deze nieuwe rubriek neem ik jullie mee in alle updates die ik heb rondom mijn koophuis. De ene keer zal dit door middel van een video zijn en de andere keer zal het een geschreven artikel zijn met foto’s, net wat het beste past bij de update. In december 2020 kreeg ik te horen dat mijn bod was geaccepteerd op mijn allereerste koopwoning. Op 27 augustus 2021 was het na maanden wachten eindelijk zo ver, ik ging naar de notaris, ondertekende de aktes en kreeg de sleutel van mijn huis!




Voor deze eerste verhuisupdate heb ik een video gemaakt! Dit heb ik voornamelijk gedaan om de momenten zelf heel goed vast te leggen, zodat ik het later rustig kan terugkijken. Maar ook vind ik het leuk om op mijn blog te delen wat ik allemaal doormaakte. Zo kunnen jullie een empty-house tour van mijn woning verwachten, tussentijdse updates over het klussen en de progressie die we maken, tips rondom huizen (gaandeweg doe ik ervaring op!) en een house-tour als het huis af is (maar dat zal nog wel even duren). Ik trap af met het moment dat ik naar de inspectie van de woning ga en naar de notaris ga om te tekenen voor mijn woning. Kijk hem hieronder of klik hier om hem via YouTube te kijken!




Reacties

  1. Zo leuk dat je dit hebt gefilmd! Ik leefde echt helemaal met je mee! Gefeliciteerd met je eerste koopwoning! Wat een bijzonder moment. Geniet ervan, want je hebt het echt verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Meaghan! Wat een mijlpalen. Eerst die auto en nu ook nog je huis. Wat een bijzondere tijd moet dit voor je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je een video hebt gemaakt om dit moment vast te leggen. Ik kan mij ook nog herinneren dat ik zenuwachtig was toen ik naar de notaris ging om te tekenen voor mijn koophuis. Die sleuteloverdracht en de inspectie zal ik ook nooit meer vergeten. Er komt ook zo veel op je af. Kan me goed voorstellen dat je na het openen van je deur niet meer eraan dacht verder te filmen. Veel plezier in je woning en natuurlijk succes met het klussen. Ben erg benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi overzicht. Het zegt nog meer als woorden. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!