The girlfriend TAG (filmpje)

Bij deze alweer een filmpje voor jullie. Dit keer is het The girlfriend Tag! Al eerder deed ik samen met mijn vriend Luuk the boyfriend tag en dat viel bij jullie in de smaak. In the boyfriend tag moest Luuk zoveel mogelijk vragen goed beantwoorden over mij, maar in the girlfriend tag moet ik zoveel mogelijk vragen goed beantwoorden over Luuk. Ik kreeg ook een aantal keer te horen dat mijn filmpjes te lang waren om te kijken, vandaar dat ik er dit keer voor gekozen heb om niet alle vragen van de tag te doen,  maar de 10 leukste eruit te zoeken.




Het filmpje

Hier kun je het filmpje bekijken:


De vragen:
1. Op welke sporten heb ik gezeten en in welke volgorde?
2. Wat is mijn favoriete serie ooit?
3. Welke muziek vind ik het leukste?
4. Wat is mijn favoriete acteur?
5. Wat is mijn favoriete animatieserie van vroeger?
6. Wat is mijn lievelingsdier?
7. Wat wilde ik worden toen ik klein was?
8. Welk kledingstuk doe ik als eerste aan als ik wakker word?
9. Welke game speel ik op dit moment heel veel en welke game heeft in mijn leven het meeste indruk gemaakt?
10. Voor welk vak heb ik als enige 'matig' gehaald op de basisschool? 


Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vonden! Laat even een reactie hier beneden achter wat je ervan vond!

Wat vonden jullie van dit filmpje?


Reacties

  1. wat super leuk dat je weer een tag hebt gemaakt met je vriendje. haha, jammer dat jij dit knoflook moest eten. echt leuke vragen stelt hij. jullie zijn schattig samen!
    xoxo djolie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje weer. Inderdaad lang geleden dat je er eentje gemaakt had. Grappig om Luuk nu ook beter te leren kennen. Wanneer komt er weer een filmpje? :-)

    Groetjes,
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!