Droomreis naar Zuid-Afrika: Vlog 4

Joepie! Hier is de vierde vlog alweer! Ook alweer zo'n leuk deel! We gingen kajakken en naar het strand in Plettenbergbay. Later reden we door naar Oudtshoorn waar we verbleven op een struisvogelboerderij, vroeg uit de veren moesten voor de meerkatstour en waar we de Congo grotten bezochten. Het belooft weer een hele leuke video te worden! 



Bekijk het vierde deel hieronder:



Bedankt voor het kijken! Het vijfde en laatste deel verschijnt zeer binnenkort!

Reacties

  1. Dat stuk met die struisvogels voeren ziet er echt super eng uit! Ik zou echt doodsbang zijn. Enge beesten. Ik heb er helemaal niks mee. Die grot die jullie hebben bezocht en dat leuke strandje zijn meer dingen die bij mij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sterke dieren die struisvogels. Ik zou ook echt doodsbang zijn. Stoer dat jullie ze hebben gevoerd. Ik moest ook echt lachen om dat stukje waar je heel hard "baboon!" roept. Lijkt me heel bijzonder om ze gewoon langs de weg te zien lopen. Ik denk dat het ook levensgevaarlijk voor ze is en dat ze vaak worden overgereden... Hoop van niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!