Droomreis naar Zuid-Afrika: Vlog 1

 Whoehoe! In november maakten Luuk en ik onze eerste grote reis buiten Europa. Wij vertrokken voor 2,5 week op vakantie naar Zuid-Afrika. Naast de 1000 foto's die ik tijdens de reis heb gemaakt, heb ik het hele avontuur ook vastgelegd op video. 



Bekijk hier de eerste vlog van onze grote reis naar Zuid-Afrika. In dit deel neem ik jullie mee in de eerste dagen, waar we de 11 uur durende vlucht hadden en we een krokodillenfarm bezochten. We kregen een tour door Stellenbosch, gingen in de bergen ziplinen en hadden wat problemen met onze hottub die in ons tuintje van de guesthouse waar we sliepen stond. Ook laten we zien hoe gek het is om aan de linkerkant van de weg te rijden in een auto waar het stuur aan de rechterkant zit. 


Klik hier wanneer de video niet goed werkt


Deze vlog duurt 40 minuten, dus ga er maar eens goed voor zitten. Dit is aflevering 1! En er komen er uiteraard nog meer aan. Zodra het volgende deel af is, zie je deze op de site!  


Bedankt voor het kijken! 

Reacties

  1. Wat leuk om te zien! Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt. Vooral dat ziplinen ziet er ontzettend gaaf ook! Dat zou ik ook wel echt een keer willen doen. En wat veel krokodillen. Die slangen vind ik dat wat minder, daar ben ik als de dood voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie reis heb je gemaakt. Dat hotel ziet er echt mooi en luxe uit ook met die tuin en hottub. Dat ziplinen lijkt me doodeng, maar wel stoer dat jullie dat hebben gedaan. Ik zou dat uitzicht liever met mijn voeten op de grond bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gedeeltes van je vlog gekeken. Erg leuk om te zien wat je gedaan hebt en wat je allemaal kan doen in Zuid-Afrika. Ik ben benieuwd wat je nog meer hebt gedaan, want mijn vriend en ik hebben ook plannen om naar Zuid-Afrika op vakantie te gaan, maar ervaringen van anderen hebben we nog niet echt, dus deze tips zijn allemaal heel welkom.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!