Man I like Tag

Deze tag heb ik al op meerdere blogs voorbij zien komen . Officieel komt deze tag van 2WMN. Ik vond dit wel een erg leuke tag om in te vullen, dus besloot ik hem over te nemen. Ben je benieuwd op wat voor mannen ik val (of juist niet), lees dan gauw verder!





Op wat voor type mannen val je?

Qua uiterlijk val sowieso op mannen die niet al te lang (en slungelig) zijn, gespierd zijn en een goed, strak kapsel hebben. Daarnaast vind ik mannen met bruin of (donker)blond haar vaak aantrekkelijk. Over het algemeen val ik op sportieve mannen die ambitie hebben. Ik val sowieso op wat stoerdere jongens, die wel zorgzaam zijn. Verder moet hij wel een echte man zijn en geen onvolwassen jongetje. Natuurlijk hoeft hij zich niet altijd volwassen te gedragen, maar ik moet met hem wel serieuze gesprekken kunnen voeren over allerlei belangrijke levensvragen. 

Welke eigenschap zorgt ervoor dat je van je stoel glijdt? 

Dat kunnen er meerdere zijn! Humor vind ik heel erg belangrijk. We moeten wel om dezelfde dingen kunnen lachen. Ook zorgzaamheid is echt een dingetje. Ik kan heel goed voor mezelf zorgen, maar ik vind het fijn als een man mij een veilig gevoel bezorgt en zich om mij bekommert als ik dat nodig heb. Dat vind ik gewoon heel erg lief!

Wat is wat jou betreft de lekkerste man van Nederland?

De Nederlandse BNN'ers vind ik niet zo knap. Vroeger had ik altijd wel een ding voor Ruud Feltkamp, maar sinds ik met mijn vriend heb, is die 'liefde' voor Ruud helemaal over. Mijn 16-jarige ik zou op deze vraag heel hard geschreeuwd hebben 'Ruud Feltkamp!'. Ik zit nu even heel hard na te denken wie ik wel knap vindt... 


Jamie Westland, de drummer van DI-RECT, vind ik wel goed gelukt. Hij  heeft een hele speelse en vrolijke uitstraling, iets ondeugends en daarnaast heeft hij hele mooie ogen. Dat spreekt mij wel aan! Yes, ik sta zelfs nog op de foto met hem, haha. 


Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind al die BNN'ers in Nederland eigenlijk niet zo interessant. En hoe gek en klef het ook klinkt, ik vind serieus dat mijn vriend Luuk het knapste exemplaar is dat ik ooit gezien heb. Al die (on)bekende mannen zijn niets vergeleken met hem. Dat zeg ik niet omdat hij mijn vriend is, maar omdat het echt zo is. Ik krijg oprecht na drie jaar nog vlinders in mijn buik als ik hem zie. Lijkt mij toch ook wel goed om gezegd te hebben? 

En wat betreft Hollywood? 

Dat vind ik een wat makkelijkere vraag, want dat is internationaal en daar zijn de mannen (naar mijn mening) beter gelukt dan in Nederland. Een man die ik heel aantrekkelijk vind is Tom Felton (Draco Malfoy). Man, man, man, die is goed gelukt! Mooie ogen, goed kapsel (als hij niet dat Malfoy blonde haar heeft), strakke kaaklijn, leuk accent en een mooie lach. Ja, helemaal mijn type! 



Met welke flirt-techniek windt hij jou om zijn vinger?

Lastig, ik ben sowieso niet zo van het flirten. Al die slechte openingszinnen en metaforen. Doe mij maar gewoon een interessant en gezellig gesprek, waarin we elkaar beter leren kennen, maar waaruit wel blijkt dat hij alle aandacht voor mij heeft en ook net zo geïnteresseerd is in mij als ik in hem. En verder vind ik het tussendoor versturen van Whatsapp berichtjes wel leuk en val ik ook wel voor lieve oprechte complimenten. 

Met wie zou jij nog een beschuitje willen eten? *wink*

Haha, ik kan mijzelf dus echt niet met een andere man in bed inbeelden en dat wil ik ook niet. Ik hoef geen andere man naast me en wil gewoon met mijn eigen man haha. Maar stel dat Luuk niet zou bestaan en ik zou single zijn, dan zou ik dat wel met Tom Felton willen! Mijn ode van daarnet zegt daar genoeg over. 

Een baard: hot or not?

Een baard als in 1 of 2 weken niet geschoren: Hot! Love it! Maar langer dan dat, nee... Hij hoeft ook geen Sinterklaas te worden, dat is niet echt sexy. Daarnaast is het ook wel afhankelijk van de man zelf of een baard hem staat. Bij Luuk vind ik het wel mooi, terwijl ik het bij andere mannen soms niet hygiënisch vindt als zij een baard hebben.


Waar knap jij ontzettend op af?

Dat is eigenlijk een hele waslijst aan dingen. Ik ben echt zeikerig en kieskeurig als het op mannen aankomt. Allereerst moet hij niet lang, slungelig en te mager zijn. Dan heb ik het gevoel dat hij mij niet kan beschermen en het is gewoon  niet wat ik mooi vind, waarschijnlijk omdat ik zelf ook niet heel lang ben en een lange man past dan ook niet bij mij. Een man mag ook niet te zwaar zijn. Ik vind het onaantrekkelijk als een man een buikje (of meer...) heeft. Helemaal prima als jij dit wel mooi vindt bij een man, maar ik vind het nu niet per se opwindend. Te zwaar associeer ik met onsportief, onverzorgd en ongezond en helemaal in combinatie met een eetstoornisverleden is dit niet heel prettig. Verder vind ik het heel vervelend als een man onverzorgd is, dus een slecht gebit, kapsel niet in model en altijd maar slonzige (sport)kleding aanhebben, bah! 

Qua innerlijk vind ik het niet fijn als een man geen ambities heeft en niet weet wat hij wil en ook als hij niet sportief is, vind ik dat erg jammer. En  natuurlijk de egoïstische en botte mannen vind ik helemaal niets. 

Haar als Tarzan of de coupe van Wentworth Miller (dat lekkere ding van Prison Break)?

Pfff, beide niet. Maar liever de coupe van Wentworth Miller. Liever dan dat onverzorgde haar van Tarzan!

Met welke inspirerende man zou jij wel eens aan tafel willen zitten?

Devon Werkheiser. Voor de meeste van jullie waarschijnlijk een onbekende. Hij speelde vroeger Ned Bigby in Ned's Survival Gids op Nickelodeon. Daarnaast is hij zanger en heeft hij zijn eigen YouTube kanaal. Hij maakt hele inspirerende video's die lijken op een combinatie van Ted Talks en het concept van Ned's Survivalgids. Wat hij daarin zegt is zeer interessant, leerzaam en sluit ook aan op mijn eigen interesses en leven. Daarnaast is Devon ook geen onaantrekkelijke man, daarom zou ik wel eens met hem een gezellig gesprek willen voeren!




Wat vind jij heel erg aantrekkelijk in een man en wat niet?


Reacties