Enquête voor It's Meggie time!

Al een tijdje ben ik actief als 'blogger'. Nog elke keer leer ik weer nieuwe dingen wanneer ik actief bezig ben met mijn blog. Zo heb ik recent mijn lay out veranderd, maak ik soms een filmpje en probeer ik steeds betere onderwerpen te verzinnen die bij mij en mijn doelgroep passen. Alleen is dit niet genoeg. Ik wil graag de mening van mijn lezers weten over mijn blog en hoe kan dit nu beter dan door middel van een enquête? 







De enquête

Dit is de link naar de enquête: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=256451
Graag wil ik jullie tijd en aandacht hiervoor vragen. Ik wil heel graag nieuwe dingen bijleren en dat kan alleen maar als ik feedback aan jullie vraag. 

Het duurt ongeveer 15 minuten en ik wil graag dat jullie met mij meedenken over de blog. Ik hoor graag nieuwe ideeën, verbeterpunten en goede dingen van jullie waar ik iets mee kan. Zo wordt het bloggen leuker voor mij, maar ook voor jullie en kan ik dingen gaan verbeteren. 

Probeer gewoon eerlijk te zijn, want alleen dan kan ik echt ergens aan werken.

Alvast super bedankt! De resultaten zullen later op mijn blog worden bekend gemaakt.




Reacties

  1. Ooh wat goed die enquête! Ik heb hem meteen ingevuld en ik hoop dat je er iets mee kunt.

    Groetjes,
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De link doet het niet :(

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!