Droomreis naar Zuid-Afrika: Vlog 5

 Hier is hij dan. Het laatste deel van onze droomreis naar Zuid-Afrika. Dit laatste deel maakt me een beetje verdrietig omdat het ook het laatste stukje was van onze bijzondere reis. Tegelijkertijd ben ik ook enorm dankbaar dat ik dit allemaal heb mogen meemaken. Dat we zo veel gave en mooie dingen hebben beleefd en gezien en dat we nu hele mooie en warme herinneringen hebben aan deze vakantie. 



In dit vijfde en laatste deel rijden we 5 uur van Oudtshoorn naar Kaapstad en brengen we daar de laatste dagen van onze reis door in de wijk Camps Bay. We verkennen Camps bay en gaan iets heel gaaf doen, namelijk paragliden! Een bucketlist ding van ons allebei! Verder gaan we op tour naar Kaap de Goede Hoop, Chapmans peak en pinguïnbeach. We verkennen het Victoria en Alfred Waterfront en eten in een Michelinster restaurant. Ook rijden we door Kaapstad met de hop on / hop off bus en bezoeken we een vogelpark waar meer dan 300 verschillende soorten vogels leven. Veel kijkplezier! 



Bedankt dat je met ons mee ging op droomreis naar Zuid-Afrika! Hopelijk heb je ook genoten van de video's!

Reacties

  1. Echt een hele mooie reis heb je gemaakt. Ik vond het erg leuk om alle vlogdelen te bekijken. Zoiets maak je niet zo snel meer mee. Geweldig om meer over Zuid-Afrika te zien. VOor mij was dat toch een vrij onbekend gebied en ik dacht dat er veel armoe was. Zo te zien valt het allemaal mee en ik ben oprecht geïnspireerd! Zuid-Afrika staat nu zeker ook op mijn reislijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genieten die vlogs! Heerlijk om meer van Zuid-Afrika en jullie ervaring ermee te zien. En je hebt mooie herinneringen voor het leven gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb inmiddels alle vlogs kunnen kijken. Wat een prachtige en onvergetelijke vakantie. Het zag er allemaal zo leuk en indrukwekkend uit! Ook dat paragliden en ziplinen. Zo stoer dat jullie dat hebben gedaan. Wat een ervaringen allemaal. Ik zie ook dat Zuid-Afrika echt een heel mooi land is en ik hoop er in de toekomst ook heen te gaan. Je hebt mij met alle beelden en je verhalen echt geïnspireerd om ook voor zo'n mooie reis te gaan sparen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!