No Words Tag

Via de blog van eiland-meisje kwam ik deze leuke tag tegen; de 'no words' tag. In deze tag mag ik dus geen tekst gebruiken.  Ik mag de vragen alleen beantwoorden met foto's en afbeeldingen. Dat is best een uitdaging, want ik heb altijd het gevoel dat ik mij veel beter in tekst kan uitdrukken dan mondeling of in afbeeldingen. Ook zou ik meerdere opties willen geven op sommige vragen, maar je mag slechts 1 foto gebruiken. Wat een uitdaging, maar deze ga ik zeker aan!








Wat is de mooiste plek op aarde waar jij ooit bent geweest?



Waar gaat jouw eerst volgende reis naar toe?



Wat is jouw favoriete seizoen?




Wat doe je het liefst in het weekend?




Wat was de mooiste dag in je leven?




Wat is jouw lievelingseten?




Wat is jouw lievelingskledingstuk?




Wat is jouw lievelingsgadget?




Waar word je gelukkig van?





Wat vind je het leukste aan bloggen?



Hopelijk zijn de foto's waarmee ik antwoord op de vragen duidelijk en schetsen ze een beeld van wat mijn exacte antwoord nu is. Lastig dat je dat niet met woorden mag uitleggen! Hopelijk vonden jullie deze tag leuk. Voel je vrij om hem over te nemen voor je eigen blog.

Reacties

  1. Super leuk gedaan! Is weer eens wat anders dan vooral tekst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt mij inderdaad een lastige tag om met alleen foto's een antwoord te geven. volgens mij is het je goed gelukt! leuke foto's!

    xoxo djolie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Meagh! Ik vind dat je aardig goed hebt uitgebeeld wat het antwoord is op je vragen. Al twijfel ik wel bij de vraag wat je favoriete seizoen is. Is dat nu lente of zomer?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!