Mijn eerste maand op mijn stage (filmpje)

Aan de hand van een filmpje vertel ik jullie over mijn stage ervaring van de eerste maand die ik heb gelopen. Het filmpje is niet gemonteerd en de kwaliteit van de camera is slecht, namelijk webcam camera. Sorry daarvoor, maar het gaat om de boodschap en ik hoop dat jullie het alsnog een leuk filmpje gaan vinden!





Het filmpje






Laat in een reactie even weten wat je ervan vond en laat weten of ik vaker dit soort praatvideo's moet maken! Het was voor mij wel even wennen om tegen een camera te praten, maar ik denk dat als ik het vaker doe, dat het dan ook beter gaat. 


Lopen jullie momenteel stage? 

Reacties

  1. wat een leuk filmpje meaghan! ik vind het echt leuk om dingen over je stage te horen en je doet het heel goed. van mij mag je dit soort filmpjes meer maken hoor. leuk!
    ik loop geen stage. dat hoeft pas over 2 jaar.

    xoxo djolie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je je ervaring vertelt door middel van een filmpje!

    Ik loop geen stage, maar studeer wel.

    X Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!