The most likely TAG (filmpje)

Het is weer tijd voor een filmpje op It's Meggie Time! Ik en mijn vriend Luuk besloten wederom om een TAG op te nemen. Dit keer werd het "The most likely TAG". Wellicht ken je deze TAG al en aangezien the Boyfriend TAG vorige keer goed bij jullie in de smaak viel, was ik helemaal enthousiast geworden en vond ik het tijd voor nog een filmpje! Ben je benieuwd? Klik dan op verder lezen! 






Het filmpje

In de most likely TAG beantwoorden wij diverse vragen over wie het eerste iets zou doen. De bedoeling is dat we de vraag stellen en dat we aanwijzen wie we denken dat hij/zij het eerste dat zou gaan doen wat de vraag ons stelt. Vervolgens bespreken we het antwoord samen. Waarschuwing! De TAG duurt wel 25 minuutjes, kijk hem als je er de tijd voor hebt!

Let's go:







Vragen: 
Wie zou als eerste...
1. miljonair worden?
2. huilen in het openbaar? 
3. lachen op het verkeerde moment? 
4. de meest dronken persoon op een feestje zijn?
5. de wereld overnemen?
6. plastische chirurgie ondergaan? 
7. iets belangrijks vergeten? 
8. ruzie krijgen met familie?
9. een week niet douchen?
10. trouwen voor geld? 
11. een kind willen? 
12. emigreren? 
13. alleen een verre reis maken? 
14. in de broek plassen van het lachen? 
15. ontslagen worden?  
16. in de gevangenis terecht komen? 
17. geld aan een goed doel schenken? 
18. het eten laten aanbranden? 
19. 7 dagen per week sporten?
20.  een botsing met de auto maken?


Ik hoop dat jullie het filmpje weer leuk vonden! Voel je vrij om de tag-vragen over te nemen als je hem zelf ook wilt doen! 

Wat vonden jullie van ons filmpje? 

Reacties

  1. weer een erg leuk filmpje meaghan! het straalt er gewoon vanaf dat je gelukkig bent met luuk. lijkt me ook leuk als je alleen filmpjes maakt hoor. 24 minuten is wel lang voor een filmpje, maar dat vond ik niet erg. vond het erg leuk om te zien!
    xoxo djolie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie tag duurt echt lang. Dat is juist leuk, want dan heb ik wat te doen. Ik wil hem zelf ook doen, maar durf niet op YouTube...
    Xx Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!