Happy moments (6)

 Positief in het leven staan. Daar was ik vroeger niet zo goed in, maar tegenwoordig gaat me dat steeds beter af. Door dan ook nog eens al je blije momenten voor jezelf op een rijtje te zetten, besef ik maar weer al te goed hoe fijn mijn leven is, hoe dankbaar ik ben en wat voor leuks ik allemaal mag meemaken! Daarom zijn hier al mijn happy moments op een rijtje, waar ik de aflopen tijd veel energie en plezier uit haalde! 



  • Jarig zijn! Op 21 januari werd ik 28 jaar. Hoewel ik het niet leuk vind dat ik steeds dichterbij de 30 kom, vind ik het wel leuk om jarig te zijn en om dat uitgebreid te vieren! Luuk was zo lief mij te verrassen. Hij had in de nacht van mijn verjaardag heel onze woonkamer versierd. Toen ik in de ochtend beneden kwam, was dat een ontzettend leuke verrassing! En grote pluspunten dat hij de decoratie helemaal heeft afgestemd op mijn smaak en interieur. Ook kreeg ik heel de dag door lieve berichtjes, heb ik leuke cadeautjes gehad en voelde ik mij echt jarig!

  • Luuk zijn verjaardag. Vijf dagen na mij is Luuk jarig! Hij tikte wel die beruchte 30 jaar aan... Dat vond hij wel even slikken, maar ook hij heeft een topdag gehad! We waren een paar dagen in Maastricht om samen onze verjaardagen te vieren. Zo zijn we een dagje naar de sauna geweest, hebben we door de stad gewandeld, zijn we uit eten geweest in een Michelinster restaurant en hadden we een luxe suite geboekt waar we optimaal gebruik van hadden gemaakt. Het waren echt heerlijke dagen!



  • Trotse momenten op het werk. Op mijn werk gaat het ook hartstikke goed! Ik werk inmiddels ruim 1,5 jaar voor mijn werkgever en heb het enorm naar mijn zin. Daarbij geven mijn collega's en manager ook aan dat ik mijn werk hartstikke goed doe en dat ze blij met me zijn. Laatst moest ik bij de directie een presentatie geven over een traject waar ik mee bezig ben, om hen te informeren maar ook om draagvlak en commitment te creëren vanuit hun kant. Ik voel me dan altijd enorm stoer en krachtig als ik als kleine kabouter voor zeven directieleden sta te presenteren, scherpe antwoorden kan geven op hun kritische vragen en als ze mij net zo serieus nemen als dat ze bij elkaar doen. Uiteindelijk heb ik de hele directie meegekregen in mijn verhaal en heb ik akkoord op de vervolgstappen in het traject. Op zulke momenten ben ik echt mega trots op mezelf!

  • Taylor Swift die een nieuw album heeft aangekondigd. Dat was nieuws waar ik ook heel blij mee ben! Die meid blijft maar albums maken, maar dat is alleen maar goed nieuws voor alle fans! Ik ben erg benieuwd naar alle nieuwe liedjes. In juli ga ik ook naar haar concert in de Johan Cruijff Arena. Ik ben één van de gelukkigen die kaartjes heeft weten te bemachtigen! Hopelijk gaat ze daar dan ook wat nieuwe liedjes spelen van haar nieuwe album.


  • Twee keer naar het theater gaan samen met mijn beste vriendin. Samen met Iris ben ik deze maand twee keer naar het theater geweest, namelijk naar de voorstellingen Murder on the orient express en Pride and prejudice. Sowieso hou ik ervan om naar het theater te gaan, maar tot vorig jaar deed ik dat eigenlijk nooit samen met Iris. Toen we vorig jaar naar de voorstelling over Checkpoint Charlie waren geweest, hadden we ons voorgenomen om vaker naar het theater te gaan. 

  • Nagenieten van de Zuid-Afrika vlogs en lieve reacties krijgen. Onze reis naar Zuid-Afrika ligt helaas alweer even achter ons, maar wat ben ik toch blij dat ik alle beelden heb gemaakt en zo veel foto's heb. Zo blijft de herinnering in leven en kunnen we keer op keer nagenieten. Op de video's heb ik enorm leuke en lieve reacties gekregen, zowel op mijn blog als vanuit mijn omgeving. Mensen die bijvoorbeeld vonden dat ik heel zelfverzekerd voor de camera sta of mensen die vinden dat ik straal. Ook vind ik het leuk om te horen dat ik mensen met mijn video's en verhalen heb geïnspireerd om ook een reis te maken naar Zuid-Afrika. Ik zou het iedereen aanraden! Het is een prachtig land dat echt mijn hart gestolen heeft. Nu zijn we alweer bijna vier maanden verder en nog ben ik zo aan het nagenieten van de reis!


  • Hogwarts legacy spelen. Sinds iets meer dan een maand hebben we op de Nintendo Switch het spel Hogwarts legacy aangeschaft. Hoewel ik erg kritisch ben op de verhaallijn van het spel die niet klopt en logisch is met alle "officiële Harry Potter informatie", vind ik het spel wel erg leuk om te spelen! Het is gaaf om hogwarts en de omgeving er omheen helemaal te kunnen verkennen, om toffe missies te spelen en om alle bekende spreuken in het spel te gebruiken, zoals accio, lumos, depulso, confringo en wingardium leviosa. Ook kan je zelf je karakter ontwerpen zoals bij de Sims en kies je een eigen afdeling. Voor de verhaallijn maakt het niet heel veel uit op welke afdeling je zit, maar op sommige missies maakt het groot verschil of je in Griffoendor, Huffelpuf, Ravenklauw of Zwadderich zit. Het is na werktijd en in het weekend wel een leuke bezigheid waar ik momenteel best veel tijd aan kwijt ben!

  • Na lange tijd weer lekker lunchen en goed bijpraten met een vriendin. Mijn vriendin Suzanne had ik al sinds september 2023 niet meer gezien! Echt veel te lang geleden, dus hoogtijd om weer gezellig bij te kletsen en lekker te eten met elkaar! We hebben urenlang in het restaurant gezeten, want er viel veel te bespreken. Ook hebben we onszelf meteen voorgenomen om een de volgende date wat sneller in te plannen! Door onze drukke agenda's en de afstand lukt dat niet altijd, maar als we elkaar zien is het altijd onwijs fijn en gezellig! 
  • Dat er weer zo veel leuke tv-programma's zijn om te volgen. Na een tijd van weinig tv-programma's kijken omdat er niets was dat mij aansprak, heb ik het nu opeens druk met allerlei programma's die ik volg en leuk vind. Een greep uit de programma die ik momenteel fanatiek volg:
    • Het echte leven in de dierentuin
    • Heel Holland bakt
    • Kamp van Koningsbrugge
    • Het verhaal van de oranjes
    • Big Brother
    • Expeditie Gooris
    • Wie is de mol

  • Naar de musical De Drie Biggetjes van K3. Wauw, wat was die versie goed zeg! Ik heb als kind de versie met Karen, Kristel en Kathleen echt meer dan 20 keer bekeken. Nu kwam de nieuwe generatie K3 terug met deze musical en daarom kon ik het niet laten om kaartjes te kopen. Ik had perfecte plaatsen en kreeg bij de eerste scène echt meteen kippenvel. Ik werd helemaal teruggeworpen in mijn jeugd en het werd onwijs goed gespeeld. Ook alle liedjes waren zo nostalgisch voor me. Ik heb de hele musical met een grote lach op mijn gezicht zitten kijken. Enorm goed! 

Wat is jouw happy moment van de afgelopen tijd?

Reacties

  1. Wat een mooi rijtje zo! Leuke dingen heb je allemaal achter de rug. Mijn grootste happy moment van de afgelopen tijd is dat ik mijn vakantie voor de zomer al heb geboekt en daar enorm naar kan uitkijken. Mijn man en ik gaan een reis maken door Vietnam. Ik hoop dat dat net zo mooi mag worden als jij hebt beleefd in Zuid-Afrika.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn de mooie momenten in het leven die ertoe doen. Zo te zien heb jij er daar genoeg van! Ik heb de laatste tijd het sporten weer opgepakt en merk dat ik daar (zelfs als geen groot sportfanaat) wel erg blij van word omdat ik meteen beter in mijn vel zit en me fitter voel na een work-out. Dat doet me echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!