The brother and sister TAG (filmpje)

Het is weer tijd voor een filmpje! Dit keer heb ik samen met mijn broertje Geoffrey The Sibling Tag voor jullie opgenomen. Dit een tag waarin wij onszelf met elkaar vergelijken, maar ook goede dingen over elkaar zeggen of juist uitspreken wat ons aan elkaar stoort. Kijken jullie gezellig mee? 





Het filmpje 

Hier kun je het filmpje bekijken: 

Of via deze link kun je het filmpje ook zien.

De vragen:
1. Wie is de oudste/jongste?
2. Wat was het laatste berichtje dat jullie aan elkaar stuurden?
3. Wat vind je leuk aan je broer/zus?
4. Wat vind je minder leuk aan je broer/zus?
5. Omschrijf elkaar in drie woorden.
6. Wat is een rare gewoonte van jou volgens je broer/zus?
7. Wat vinden jullie leuk om samen te doen?
8. Wat is jullie meest leuke herinnering samen?
9. Hebben jullie nicknames voor elkaar? Welke?
10. Waar is jouw broer/zus het beste in?


Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden! Like de video en laat onder de video of hier beneden in de comments een berichtje voor ons achter!


Wat vond jij van dit filmpje?

Reacties

  1. yay! weer een filmpje! ik vind dat een leuke tag en leuk dat je broertje wilde meewerken! mijn broertje zou hier alleen maar vervelend gaan lopen doen, maarja hij is ook nog maar 15 jaar haha.

    xoxo djolie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje! Vooral de positieve punten van elkaar benoemen, dat doen volgens mij niet veel broers en zussen. Dat vond ik leuk om te zien en hoe jullie daarop reageerden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!