Persoonlijke update

Beste lezers, zoals jullie gemerkt hebben heb ik de hele maand augustus geen blogs geplaatst. Dat heeft meerdere redenen en die redenen zal ik in deze blog even kort toelichten!






Vakantie

Per 1 augustus had ik vakantie van mijn stage. Zoals jullie aan mijn vorige blogs wel merkten, heb ik totaal geen zin meer in mijn stage en zoog het energie uit mij (terwijl het voorheen juist energie gaf...). Ik was daarom echt even klaar met alles en besloot de drie weken dat ik vakantie had ook echt goed mijn rust te pakken. Hierdoor dacht ik ook niet echt na over mijn blog en had ik ook geen nieuwe blogs meer geschreven. In de tijd dat ik vakantie had, was al mijn aandacht gericht op mezelf en op mijn vriend Luuk. Drie weken zijn we elke dag samen geweest en hebben we heel veel tijd met elkaar doorgebracht. Samen zijn we op vakantie geweest naar Duitsland en ook zijn we een weekend naar Brugge geweest. Daar gaat al wat tijd om aan mijn blog te werken. Ja, ik had misschien over mijn vakanties een blog kunnen schrijven, maar ook daar had ik even geen puf voor. Ik wilde gewoon genieten van de vakanties, in plaats van constant foto's te maken, alleen maar omdat het voor mijn blog 'moet'.  
Verder was ik veel weg van huis en had ik bijna elke dag wel wat te doen: een dagje naar het strand, een dagje naar de dierentuin, wandelen door de natuur, naar de boerderij, iets leuks doen met Luuk en mijn gezin of gewoon lui in bed series kijken. Daar was ik echt even aan toe, vandaar dat mijn blog ook even op een lager pitje stond. 

Geen inspiratie

Ook had ik tijdelijk geen inspiratie voor blogs. Ik vroeg me vaak af waar ik dan over moest schrijven, want ik had toch niet zo heel veel te melden. Ondanks dat ik veel heb gedaan in mijn vakantie, vond ik het toch niet 'blog-waardig', omdat het eigenlijk heel simpele dingen zijn. Daardoor wist ik ook niet goed waar ik over moest schrijven en had ik ook niet zo veel meer te melden. Inmiddels heb ik wel weer inspiratie op gedaan en zullen er vanaf september weer 3 tot 4 blogs per maand online komen. 


Hoe is het nu?

Inmiddels ben ik alweer begonnen met stage (sinds maandag). Ik zag hier wel tegenop. Aangezien ik niet de meest fijne begeleider heb en het werk dat ik doe niet uitdagend genoeg meer is, had ik geen zin om hier aandacht en energie in te steken. Achja, wat moet dat moet. Ik moet nog tot en met 2 december en dan is mijn stage klaar. Tot begin februari zit ik dan thuis. Aangezien ik in de zomer mijn stage heb doorgelopen, ben ik 2 maanden eerder klaar dan andere studenten. Ik moet dan nog steeds 1 dag per week naar school, maar verder ben ik gewoon heel lang vrij. Daar moet ik dan maar naar uitkijken en misschien dat ik tussendoor nog even met mijn stagebegeleider ga praten over de situatie. Ik ben klaar met dit niveau van werken en zou graag wat meer uitdaging zien.
Verder heeft de vakantie mij wel echt goed gedaan. Ik voel me helemaal opgeladen en heb het geweldig gehad met Luuk samen. Momenteel is het wennen dat we niet meer elke dag bij elkaar zijn en slapen, daardoor mis ik hem. Maar ook dat overleef ik heus wel.
Vanaf volgende week ga ik ook weer 1 dag per week naar school (dan is de zomervakantie van school ook voorbij). Ook daar zie ik tegenop, omdat ik dan na mijn stage weer 's avonds aan school moet werken. In mijn achterhoofd denk ik dan maar: vorig schooljaar is het ook allemaal goed gekomen, you can do it!


Dus sorry als er mensen hebben gewacht op een blog. Vanaf september komt er weer regelmatig wat online. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Hoe was jullie vakantie? 

Reacties

  1. Mijn vakantie was top!!! Het ging alleen heel snel voorbij :( Goed dat je aangeeft wat er is en ik hoop oprecht dat je stage weer een beetje leuk gaat worden.

    Veel succes je kan het!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!